noiembrie 04, 2012

INFINITUL IUBIRII - Carmen Huzum

Eu - CEASORNIC

Poc, poc, poc,
Eu și tocurile pe asfalt,
ceasornic al întârziaților
*
Hei,
Cine a tăiat copacul
În care îți atârnai seara gândurile
Roșii, galbene, albastre,
Sferice sau diforme,
Ce se legănau
Ronțăindu-mi nisipul din ochi?
*
Un copil mă agață de mână
Cu reproș în privire:
S-a oprit timpul?
Adevărul îmi sfichiuiește obrazul…
*
Uit de copacul cu gânduri
și plec mai departe
Poc, poc, poc…
Roșu, galben, albastru
Eu- ceasornic al întârziaților

DAU

Dau
Mersul tău
Picioarelor mele,
Gând şchiopătat,
Ploii,
Destinul meu gir
Pe umeri pictat,
Tatălui,
Rostul meu şi al lumii
În altoi de pelin,
Genunchiului,
Haină de maci când mă-nchin,
Aripii
Pasăre cu ochii de foc,
Mie,
Niciunde un loc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu