octombrie 30, 2012

INFINITUL IUBIRII - IOANA VOICILĂ DOBRE








1. Vis pierdut

Undeva, printre rânduri
ne-am întâlnit.
Ce beţie!

Plecasem în gânduri
cu aripa
frântă.

Timpul mi-a lipit-o
să-ţi pot îmbrăţişa
durerea.

A urmat un dans
de nori
de fum şi cenuşă.

Plouă şi pământul
se îngraşă iar
cu regrete tardive.

Tu, rămâi aceeaşi
pasăre rară,
tinereţe!

2. Memento (Lumini şi umbre)

Mă regăsesc la lumina lămpii
într-o seară a greierilor:
eu şi imginea mea
două umbre ce dispar,
născându-se...

Versuri publicate in volumul - INTRE VERDE SI ALBASTRU - Ioana Voicila Dobre/ Editura Anamarol / Bucuresti, 10 noiembrie 2010 / Prefatata de Valentina Becart (poet si publicist) / Cuvant inainte de ION BUCIUMAN ( realizator -POEZIA SPERANTEI - SPERANTA TV )/ Grafica - Niculina Vizireanu.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu