mai 01, 2013

George Tei și „Infinitul iubirii“





     L-am cunoscut pe Moș Crăciun…
A fost într-o zi de iarnă… împreună, la Librăria M. Sadoveanu, aproape de o Troiță vie – Ileana Vulpescu...
Îi citesc poemele din cartea „Niciodată cuvintele…“; 
îl prețuiesc pentru că mi-a acceptat prietenia; 
îi mulțumesc pentru că a fost de acord să fie printre poeții selectați de mine pentru antologia „Infinitul iubirii“. 
Și pentru aceste trei gesturi. mă încumet, cu sfială, 
a-mi roti privirea către o altă vreme, 
când iar ne vom fi aproape; 
sub vraja poeziei căzând mai mulți prieteni...

Ne-am întâlnit

... când merii fluturau
steaguri albe
prin aer

fiecare
în câte-un cerc
ca două mulţimi diferite
priveam fluturii şerpuind
în jurul nostru
înroşindu-ne obrajii


ca un pirat
aruncând o săgeată - inimă
ţi-am intersectat cercul obţinând
o mulţime mixtă ...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu