noiembrie 02, 2012

INFINITUL IUBIRII - Melania Grozavu




1. OARE

Oare pe mine, 
Doamne, 
M-ai făcut sferă, 
Lăsându-mă zadarnic
Să-mi caut 
Jumătatea?





Dar, 
Doamne,
De când mi-am dat seama
Ce sunt,
Am început să-mi caut
Cealaltă 
Sferă!

2. AM DISPĂRUT DINTRE RÂNDURI

Am ascuns
Tot ce-n mine vibrează.
Nu las dovezi la iveală:
Tristeţi,
Bucurii...
Nu-ti las la-ndemână
Nimic din ce simt.
Mă trădează
Doar zâmbetul -
Răspuns
Al privirii hulpave,
Cum ştii...

Şi-nchid
Orice cale spre mine.
Furtuni
De tăceri
Îţi trimit să le simţi.
Nu mai pot să visez,
Nu-mi permit
Nici măcar s-aud gânduri,
Sau şoapte
Fierbinţi...

M-am ascuns.
Printre rânduri nu sunt,
Să nu vii,
Traversând
Anotimpuri de joc!
Pe Pământ n-avem timp
De iubire,
În acest Univers
N-avem loc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu