noiembrie 06, 2012

DEBUT POETIC - Constanța Badea Bârleanu


Căutări


Caut… şi caut în zadar 
În nopţile de chihlimbar
Caut un mit, caut un vis -
să-l împletesc să-l despletesc -
în vraja nopţii ancestrale
Îmi caut sufletul pereche 
Pierdut în lumea de mistere,
Pierdut în vasta alchimie, 
Caut iubirea nepereche
Ce-i zălogită nu ştiu unde.

-X-

Caut în vieţi de mult trecute
Reminiscente amintiri,
Caut năluci sau chiar fantasme, 
Iubiriea nopţilor pierdute.

-X-

Caut în lada mea de zestre
Un suflet fără de pereche
Cuat în noaptea siderală 
Iubirea mea de-odinioară
Ce s-a rătăcit cândva, pe
………………..Undeva, 
în lumea asta efemeră
Plină de tentaţii şi plăceri
Tot ce-mi oferă-i o himeră.

-X-

Caut coroana mea regală
Cu diadema de gorgone, 
………îmblânzite…
Caut o lume de mistere
Ce s-a pierdut de multe ere
De prinţi, prinţese şi madone
De faraoni şi faraoane.

-X-

Caut o lume de nirvane
Sa scot lumina din tenebre
Caut iubirile celeste 
şi-alerg pe vers în univers
Din infinit în infinit, în 
Lumea asta mărginita
Caut iubirea definită,
Izvor de viaţă nezidită.Con

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu