noiembrie 03, 2012

INFINITUL IUBIRII - Ioana Burghel



COLECȚIONAR DE ORICE...

Colecționez orice
mai ales dezamăgiri,
fragmente de via
ță și șoapte...
Veni
ți la anticariatul de noapte!
Primesc
și ghete murdare...

Aici e pu
țin altfel
Căr
țile nu au ce căuta!
Ofer doar un suflet
pre
ș la intrare
să vă
ștergeți pe el
noroiul unei vie
ți efemere
dintr-un timp imediat sau nu prea...


Veni
ți la anticariatul de noapte!
Sunt un om bun!
Colec
ționez dezamăgiri!

Uneori
și tristeți mincinoase
și iubiri...

Nu pot avea mai multe sicrie!
bateţi cuie aşa,
în singurul existent
care-i via
ța mea!

Să nu vă teme
ți!
Poate voi sângera pu
țin...
Dar sunt un om bun!


Cândva, am să colec
ționez
o ploaie...
Veni
ți la anticariatul de noapte!
E gratis orice!
Chiar inima mea...


 UMBRA

Mi se rotesc cuvintele a toamnă,
Cu lacrimi de amurguri violet,
Secundele ne hărţuiesc a dramă,
Într-o iubire arsă incomplet.

De mă zideşti în tine ca pe-o Ană,
Promit să nu descânt acum să pleci,
Şi poate umbra ta venind, în taină,
Nu s-o mai pierde toamna pe poteci.

Când somnul peste pleoape mai adastă,
Purtând, pe gene, vise de femei,
Vreau umbra ta să vină la fereastră,
Rupând, din miezul nopţii, un crâmpei.

Să vindece pustiul din odaia,
În care nu ascund decât năluci,
Sărutul tău s-aprindă iar văpaia,
Iubirii răstignite, ieri, pe cruci.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu